Thursday 23 June 2011

KRONOLOGI PENJENAMAAN TEKNOLOGI PERTANIAN PERSIS KEBUN MAT SHAH ISMAIL

Pada 22hb. September 2010.
Hari Pertama Menjejakkan Kaki di Felda Kahang Barat Datang Untuk Memberi Taklimat & memberitahu Peneroka2 Yang Terdiri Dari Orang Melayu Yang Tidak Mendapat Maklumat Tepat Tentang Kaedah Amalan Pertanian Terbaik Dengan Menggunakan Teknologi Bio~Kompress Yang Diperkenalkan Oleh MBPLUS AGRO SDN BHD..

23hb. September 2010.
Hari Pertama Memnjejakkan Kaki Ke Kebun Mat Shah Rasa Menitik air Apabila Melihat Sendiri Akan Keadaan Kebun Beliau yang Tandus Tidak Berairmata Kasihh..

3hb. February 2011 (Tahun Baru Cina).
Selepas 4 1/2 Bulan Kembali semula Ke Kebun Beliau, rasa Macam nak Terjojol Biji Mata Semua yang hadir Melihatkan Perubahan Corak yang Telah Dipenuhi Wadi22 Kelopak Sinar Bermulanya Era Teknologi Bio~Kompress yang Pasti Akan dapat Memartabatkan Kaum Warga Tani Apabila Lonjakkan yang Menakjubkann..

25hb. Mac 2011 (Pakai Seluar Merah).
ERA yang Ditunggu-tunggu Oleh Pengurusan MBPlus Agro bagi Membuktikan Kepada Dunia bahawa Dengan Usaha Yang Gigih hati yang Tulus, Ikhlas & Tabah, Doa Kawan22 berserta Izin Allah SWT yang Maha Esa Tiada yang MUSTAHIL untuk Memajukan Petani & Pekebun Kecil Agar Mereka Mampu Untuk Duduk Sebaris Dgn pengusaha22 Berskala Besar khususnya Milik Bangsa Asing..

No comments:

Post a Comment